SADER AKADEMİ 2019-2020 DÖNEMİ IV. EĞİTİM PROGRAMI
EĞİTİM ADI | Sağlık Sektöründe Satışın Temel Kavramları |
EĞİTMEN ADI | Selman Yaşaroğulları |
EĞİTİM TARİHİ SÜRESİ VE ADRESİ | 12 Kasım 2019 13:30 – 17:00 TOBB ETÜ Sosyal Tesisler |
EĞİTİMİN İÇERİĞİ | Sağlık Sektörünün diğer sektörlerden farklılıkları Satış Temsilcisinin rol ve sorumlulukları Hastane Ziyaret Planlaması Segmentasyon ve Hedefleme Prensipleri Sağlık Çalışanları ile satış görüşmesinin aşamaları – Açılış – İhtiyaç Belirleme – Çözüm Sunma – Kapanış Satış Temsilcisinin sık yaptığı hatalar “Role Play” ile uygulama |
EĞİTİMİN AMACI | Bu eğitim; sektöre yeni başlayanlara hastanelerde sağlık çalışanları ile doğru, dürüst ve profesyonel ilişki kurması yolunda rehber olmayı, sektörde deneyim sahibi olanlar içinse belli konuların hatırlatılması ve eksiklerin gözden geçirilebilmesi amacını taşımaktadır. |
HEDEF KATILIMCI KİTLESİ | Satış Dünyasını öğrenmek isteyen öğrenciler ve stajyerler Sahada çalışan ve satış hedefi taşıyan yeni ya da deneyimli personel |
EĞİTİM SONRASI KAZANIMLAR | Doğru yerde doğru zamanda bulunma bilinci Satış görüşmesinin aşamalarına hakimiyet Sağlık Çalışanları ile etkili iletişim |
EĞİTMEN ÖZGEÇMİŞİ | 1974 İstanbul-Kadıköy doğumlu Selman Yaşaroğulları eğitimini Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ve İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İktisat Bölümünden mezun olarak tamamladı. Üniversite yıllarından itibaren önce yeni yerler görerek dünyayı tanımaya ve hem iş hayatının hem de “hayatı kazanma”nın nasıl birşey olduğunu anlamaya çalıştı.
2000 yılından bu yana Uluslararası firmalarda önce sahada, sonra yeni şirket kurulum (start-up) projelerinde ve çeşitli yöneticilik görevlerinde bulundu. 2004 – 2006 yılları arasında Kazakistan Almaata’da Henkel Central Asia şirketinin kurulma projesinin sorumluluğundan başlayarak stratejik iş planlama, başarılı ekip oluşturma, şirket kültürü yaratma, satış kanalı yönetme konularında ilk deneyimlerini elde etti. Kazakistan macerasını sağlık sektöründe Johnson&Johnson, 3M firmalarında satış yöneticiliği ve satış kanalı değişimi projeleri ile Stryker Türkiye ofisinin start-up projesinde aldığı yöneticilik görevleri izledi. 2007 yılında dahil olduğu sağlık sektöründe Johnson&Johnson Medikal’de Satış Konseyi liderliği görevinden itibaren satış ekiplerine yönelik eğitimler organize etti ve yönetti. Danimarka’da Coloplast firmasının “Ortaklık Satışı” isimli yeni satış modelinin 20 ülkeye lansmanında eğitmen olarak görev aldı ve Türkiye lansmanının liderliğini yaptı. 2017 yılında İDEALİST – İdeal Satışın Rehberi ve Satışın Psikolojisi 2019 yılında SAĞLIK SEKTÖRÜNDE SATIŞ isimli kitabları yazdı. Selman Yaşaroğulları 2013 yılından bu yana start-up projesini ilk aşamasından itibaren yönettiği Coloplast Türkiye A.Ş’nin Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. SADER (Sağlık Gereçleri Üreticileri ve Temsilcileri Derneği) Yönetim Kurulunda yer almakta, tüm bunların yanında iyi bir aile babası olmaya, ney üfleyerek kendini dinlemeye, felsefe kitapları okuyarak derinleşmeye çalışmaktadır. |